favore.pl
Zarządzanie kompetencjami w organizacji

Zarządzanie kompetencjami w organizacji nr 319716

Lokalizacja: cała Polska

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
1 490 / sztuka
Użytkownik
mddp ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
Anna Niedziółka
MDDP spółka z ograniczoną odpowiedzialnością AKADEMIA BIZNESU Sp. k.
Wyślij e-mail
Al. Jana Pawła II 25
00-854 Warszawa

tel: 22 208 28 2622 208 28 26
tel: 22 208 28 2822 208 28 28
fax: 22 211 20 90
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
śr: 10:00-16:00
cz: 09:00-16:00
pt: 10:00-16:00
rozwiń
OPIS USŁUGI

Wyślij e-mail
    
       
Terminy
28 08 2014 - 29 08 2014 - Warszawa
16 09 2014 - 17 09 2014 - Poznań
16 10 2014 - 17 10 2014 - Warszawa
16 10 2014 - 17 10 2014 - Wrocław

 
Prowadzący

dr Joanna Mesjasz - doradca i trener realizujący projekty dla przedsiębiorstw, a także adiunkt w Katedrze Zarządzania Kadrami Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, wykładowca psychologii zarządzania na Uniwersytecie Wrocławskim. Posiada dwudziestoletnie doświadczenie menedżerskie  m. in. Dyrektora Personalnego GK Impel, Wiceprezes Zarządu ds. Zarządzania Zasobami Ludzkimi i Rozwoju w  TAN S.A, Członek Zarządu i Dyrektor Handlowy w Przedsiębiorstwie Przemysłu Spirytusowego POLMOS we Wrocławiu, Dyrektor ds. HORECA w Browarach OKOCIM i Browarach Dolnośląskich PIAST, Prezes Zarządu Hurtowni Alkoholi i Napoi BIS w Lublinie. Bogate doświadczenie w zarządzaniu administracją publiczną: Starszy Inspektor w Wydziale Polityki Regionalnej Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie, Dyrektor Biura Regionalnej Izby Gospodarczej w Lublinie, Dyrektor Ośrodka Doradztwa Polsko-Amerykańskiej Fundacji Doradztwa dla Małych Przedsiębiorstw. Trener kadr menedżerskiej w banku PKO SA, PKN Orlen, VW Motor Polska, KGHM, Elda Elektronic, Grupie Kapitałowej Impel. Coach trenerów kadry narodowej w grach zespołowych w projekcie realizowanym na zlecenie Ministerstwa Sportu. Wykładowca studiów podyplomowych dla menedżerów na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu, dla kadry oficerskiej Komendy Wojewódzkiej Policji, menedżerów personalnych na Akademii L. Koźmińskiego w Warszawie i studiów podyplomowych z psychologii zarządzania na Uniwersytecie Wrocławskim. Autorka ponad 50 publikacji naukowych i popularnonaukowych zarządzania organizacją i psychologii zarządzania.

dr Marcin Żółtak – trener, praktyk biznesu,  konsultant w obszarze zarządzania zmianą, uczenia się organizacyjnego oraz zarządzania procesami. Karierę zawodową rozpoczął w Philips Lighting Poland jako specjalista ds szkoleń, potem specjalista ds szkoleń zagranicznych, ostatecznie menedżer personalny odpowiedzialny za zarządzanie personelem w 6 centrach logistyczno - produkcyjnych Stanowiska kierownicze w obszarze zarządzania rozwojem personelu i organizacji zajmował również w Auchan i Citibank. Ukończył Podyplomowe Studium Zarządzania Zasobami Ludzkimi w GFKAM, Podyplomowe Studium Zarządzania Zasobami Ludzkimi w WSB w Poznaniu oraz Podyplomowe Studium Prawa Pracy i Podyplomowe Studium Psychologii Zarządzania na UAM w Poznaniu. W pracy wykorzystuje podejście systemowe i holistyczne (ukończony kurs terapii systemowej WTTS) do projektowania i wdrażania zmian w organizacjach, które łączą zarówno technologię jak i działania pracowników (w trakcie kurs zarządzania i usprawniania procesów organizacyjnych BPM Green Belt). Był członkiem zespołów wdrażających zmiany w: Volvo Busses, Elektroskandia, Eurocash, BZ WBK, Pepco, Piotr i Paweł, PZU, Yes. Prowadził liczne warsztaty z zakresu zarządzania personelem, zarządzania zmianą, kultury organizacyjnej dla: TopFarm, MAN Star Truck & Buses, PZU, PKO, Millenium Bank, Henkel, WBK, Bridgestone, Castorama, Kingspan, Citibank, Międzynarodowe Targi Poznańskie, Firma Oponiarska Dębica, Gerling i inne. Od 2008 pracuje również, jako coach w standardzie ICC. W pracy efektywnie wykorzystuje doradztwo, podejście projektowe, szkolenia, warsztaty, action learning.

Agnieszka Pilińska-Kępowicz – doświadczony trener, z wykształcenia psycholog - absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, posiada szereg certyfikatów trenerskich oraz ukończone podyplomowe studia w zakresie zarządzania oraz specjalistyczne trenerskie w obszarze umiejętności poznawczych. Przez wiele lat odpowiedzialna za kierowanie działami realizującymi politykę personalną (zawierającymi m.in. struktury odpowiedzialne za szkolenia) w zróżnicowanych strukturach organizacyjnych. W chwili obecnej zarządza sekcją HR w Ministerstwie Spraw Zagranicznych. W portfelu trenera posiada szkolenia z zakresu szeroko rozumianego zarządzania zasobami ludzkimi (m.in. ocena i wartościowanie stanowisk pracy, procesy rekrutacyjne, implementacja polityki szkoleniowej, budowanie ścieżek rozwoju zawodowego) oraz umiejętności miękkich (m.in. z zakresu komunikacji, asertywności, zarządzania czasem i  stresem oraz rozwiązywania konfliktów). Twórca wielu symulacyjnych gier strategicznych dla kadry kierowniczej sektora publicznego i prywatnego.

*Szkolenie będzie prowadził jeden dedykowany trener.
    
   
Cel szkolenia

Celem szkolenia jest dostarczenie wiedzy i doskonalenie umiejętności związanych  z praktycznym wykorzystaniem modeli kompetencyjnych służących  rozwojowi firmy. Dzięki wdrożeniu modeli kompetencyjnych, organizacja może zyskać przewagę konkurencyjną na rynku, a jej pracownicy mogą rozwijać się w zgodzie ze swoimi predyspozycjami i potencjałem.

Celem szczegółowym szkolenia jest nabycie umiejętności z zakresu:
- budowania modeli kompetencyjnych,
- posługiwania się „językiem” kompetencji i postrzegania działań pracowników organizacji przez ich pryzmat,
- działania w obszarach poszczególnych procesach HR-owych w oparciu o modele kompetencyjne,
- wzmocnienia postawy Uczestników szkolenia w zakresie:
  *systematycznego sięgania po najnowszą wiedzę i inspiracje,
  *stymulowania rozwoju własnego i pracowników organizacji w oparciu o najnowsze trendy HR-owe.

Podczas szkolenia Uczestnicy będą budowali własny model kompetencji. Może to być model osobistego rozwoju lub model dla wybranego przez firmę stanowiska.

ADRESACI SZKOLENIA:
Szkolenie skierowane jest do kierowników, managerów departamentów HR oraz starszych specjalistów ds. tworzenia i rozwoju polityki personalnej w organizacji.

METODYKA SZKOLENIA:
Szkolenie jest prowadzone w oparciu o metodologię Tadeusza Oleksyna, Małgorzaty Sidor Rządkowskiej, Steve Whiddett i Sarah Hollyforde, Michaela Armstronga (aspekt strategii organizacji i strategii Zarządzania Zasobami Ludzkimi). Szkolenie w warstwie praktycznej oparte jest o doświadczenia własne podczas pracy konsultanta w międzynarodowych korporacjach oraz małych i średnich przedsiębiorstwach.
    
        
    
Program
    
1. Znaczenie pojęcia „kompetencja”:
• Definicja kompetencji – kompetencja jako wypadkowa umiejętności, osobowości, motywacji i wiedzy.
• Rodzaje kompetencji – uniwersalne, specyficzne, osobiste, zawodowe, stanowiskowe.
• Modele kompetencyjne.
• Zastosowanie modeli kompetencyjnych.

2. Zarządzanie kompetencjami w organizacji:
• Kompetencje a wizja, misja i strategia organizacji.
• Istota zarządzania kompetencjami w organizacji.
• Zarządzanie kompetencjami w ujęciu systemowym.
• Korzyści dla organizacji i pracowników z zarządzania kompetencjami.
• Organizacja ucząca się w aspekcie rozwoju kompetencji jej pracowników
• Strategia HR-owa organizacji w odniesieniu do modeli kompetencyjnych.

3. Zastosowanie modeli w procesach hr-owych:
• Zastosowanie modeli w procesie rekrutacji i selekcji z uwzględnieniem metody Assessment Center.
• Zastosowanie modeli w procesie oceny efektywności pracy.
• Zastosowanie modeli w procesach szkoleń i rozwoju z uwzględnieniem metody Development Center.
• Zastosowanie modeli w procesie wynagradzania pracowników i szeregowania stanowisk.

4. Kompetencje w praktyce – część warsztatowa skoncentrowana na ćwiczeniu umiejętności budowania modeli kompetencyjnych w oparciu o realia zawodowe Uczestników szkolenia:
• Budowanie modeli kompetencyjnych - zasady, metody (wywiad, panel ekspercki, siatka cech, incydenty krytyczne), etapy.
• Budujemy własny organizacyjny model kompetencji.
• Wdrażanie modeli kompetencyjnych – zasady i etapy.

5. Zarządzanie własnymi kompetencjami:
• Zarządzanie własnym rozwojem w oparciu o model kompetencji.
• Zasady zarządzania własnymi kompetencjami.
• Korzyści z zarządzania własnym potencjałem w oparciu o model kompetencyjny.


    
Informacje organizacyjne
    
Koszt uczestnictwa:     
- jednej osoby 1490 zł + 23% VAT,
- dwóch i więcej osób 1390 zł/os +23% VAT.

Prosimy o dokonanie płatności po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia, podając w tytule przelewu kod szkolenia.

Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, certyfikat ukończenia szkolenia

Godziny zajęć: 9:30 – 16:30

Miejsce zajęć:    
- Warszawa - sala szkoleniowa Akademii Biznesu MDDP
- Wrocław - w hotelu w centrum miasta

Informacje:    
Anna Niedziółka
tel. (022) 208 28 45, fax (022) 211 20 90
Wyślij e-mail



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
SŁOWA KLUCZOWE
INFORMACJE
Cena
1 490 / sztuka
Użytkownik
mddp ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
Anna Niedziółka
MDDP spółka z ograniczoną odpowiedzialnością AKADEMIA BIZNESU Sp. k.
Wyślij e-mail
Al. Jana Pawła II 25
00-854 Warszawa

tel: 22 208 28 2622 208 28 26
tel: 22 208 28 2822 208 28 28
fax: 22 211 20 90
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
śr: 10:00-16:00
cz: 09:00-16:00
pt: 10:00-16:00
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU mddp
brak opinii neutralnych - pokaż wszystkie opinie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Zarządzanie kompetencjami w organizacji - galeria
Zarządzanie kompetencjami w organizacji Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 4)
Poprzednia usługa: NAJLEPSZY PIERWSZY TANIEC WESELNY KATOWICE ŚLĄSK   Następna usługa: SERWIS KOMPUTERÓW BEMOWO 796 802 449 DOJAZD 0zł