Kategoria: Wyślij e-mail
Poznanie i doskonalenie umiejętności w zakresie profesjonalnych/ efektywnych metod obsługi Klienta i budowania Jego lojalności w procesie reklamacji, windykacji i innych sytuacji w których zachowanie Klienta może być odebrane przez obsługującego pracownika jako trudne.
Szkolenie skierowane do pracowników odpowiedzialnych za efektywną obsługę również trudnych Klientów.
• Właściwej postawy osoby obsługującej każdego Klienta.
• Korzyści dla siebie i pracodawcy z profesjonalnej obsługi reklamacyjnego i windykacyjnego Klienta.
• Zachowań roszczeniowych Klientów.
• Zasad stosowania słów, gestów i sposobów zachowania w celu optymalnej komunikacji z Klientami.
• Przeszkód w porozumiewaniu oraz sposobów ich pokonywania.
• Technik radzenia sobie ze stresem i negatywnymi emocjami.
• Zasad zachowania asertywnego.
• Aktywnego słuchania.
• Budowania dobrych relacji z Klientem oraz wzajemnego zaufania.
• Zasad wywierania wpływu i skutecznej argumentacji.
• Psychologicznego oddziaływania na klienta.
• Metody przeformułowania obiekcji i odpowiadania na trudne pytania.
• Sposobów radzenia sobie z emocjami Klientów.
• Znajomości różnych typów Klientów i zasad doboru odpowiednich form komunikacji.
• Zasad pracy nad własnymi przekonaniami i technikami kreowania rzeczywistości.
• Poznania i zrozumienia zachowań trudnych Klientów.
• Budowania porozumienia z Klientem poprzez kontrolowanie swoich słów, gestów i zachowania.
• Efektywnego komunikowania się z różnymi typami Klientów.
• Dostrzegania i pokonywania przeszkód w budowaniu porozumienia z Klientem.
• Wykorzystywania technik ułatwiających komunikację z trudnym Klientem.
• Przyjmowania perspektywy Klienta w procesie obsługi.
• Tonowania negatywnych emocji Klienta.
• Odpowiedzi na trudne pytania Klientów.
• Argumentowania i zasad wywierania wpływu na Klientów.
• Panowania nad własnymi emocjami i stresem.
Szkolenia prowadzone będą metodami interaktywnymi, co gwarantuje zaangażowanie każdego z Uczestników. Mini wykład trenera, wykład interaktywny, gry szkoleniowe, „burza mózgów”, odgrywanie ról, dyskusja moderowana, analiza przypadku, testy; praca indywidualna, praca w grupach.
Koszt uczestnictwa:
– jednej osoby 1290 zł + 23% VAT,
– dwóch i więcej osób 1190 zł/os + 23% VAT.
Prosimy o dokonanie płatności po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia. VAT nie jest doliczany jeśli szkolenie finansowane jest co najmniej w 70% ze środków publicznych.
Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, certyfikat.
Godziny zajęć: 9:30 – 16:30
Miejsce zajęć: centrum w/w miast
Informacje:
Anna Niedziółka
tel. (22) 208 28 45
fax (22) 211 20 90
Wyślij e-mail