favore.pl
Asystentka  profesjonalny partner w biznesie

Asystentka profesjonalny partner w biznesie nr 391850

Lokalizacja: cała Polska

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14 oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
1 290 / sztuka
Użytkownik
mddp ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
Anna Niedziółka
MDDP spółka z ograniczoną odpowiedzialnością AKADEMIA BIZNESU Sp. k.
Wyślij e-mail
Al. Jana Pawła II 25
00-854 Warszawa

tel: 22 208 28 2622 208 28 26
tel: 22 208 28 2822 208 28 28
fax: 22 211 20 90
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPIS USŁUGI

Wyślij e-mail

Terminy
23 07 2014 - 24 07 2014 - Warszawa | Kod szkolenia: SOM 14609
26 08 2014 - 27 08 2014 - Wrocław | Kod szkolenia: SOM 14610
18 09 2014 - 19 09 2014 - Warszawa | Kod szkolenia: SOM 14611
23 09 2014 - 24 09 2014 - Wrocław | Kod szkolenia: SOM 14612
14 10 2014 - 15 10 2014 - Poznań | Kod szkolenia: SOM 14613

Cel szkolenia

Celem szkolenia jest rozwój kompetencji organizacyjnych i komunikacyjnych na stanowisku Asystentki w zakresie wykonywanych zadań, organizacji pracy przełożonego i funkcjonowania w organizacji.

Korzyści

• Nabycie praktycznych umiejętności  organizacji pracy.
• Nabycie praktycznych umiejętności komunikacji z przełożonym i innymi pracownikami.
• Nabycie praktycznych umiejętności w zakresie organizacji spotkań i podróży służbowych.
• Nabycie praktycznych umiejętności w zakresie przygotowania prezentacji.
• Poznanie dobrych praktyk pracy najlepszych Asystentek.
• Poznanie tajemnicy sukcesu najlepszych Asystentek.
• Omówienie trudnych sytuacji pojawiających się w pracy Asystentek i sposobów ich rozwiązywania.

„Asystentka poszukiwana” czyli ….

Pracodawcy na co dzień mają do czynienia z rekrutacją pracowników administracyjnych na stanowiska recepcyjne i asystenckie. Pomimo dużej ilości osób poszukujących pracy, z przykrością stwierdza się ogromny problem ze znalezieniem właściwych kandydatek. Od pań na stanowiskach asystentek oczekuje się: odpowiedniej aparycji i ubioru biznesowego, doskonałej komunikacji, rozumienia swojej roli, otwartości i chęci do pracy oraz umiejętności w zakresie podstawowej obsługi programów biurowych Office. Pomimo, iż w dzisiejszych czasach są to bardzo podstawowe wymagania, większość kandydatek niestety nie spełnia wszystkich tych kryteriów.
Program „Efektywna Asystentka” to kompendium praktycznych wskazówek i umiejętności, które powinna posiadać każda asystentka – świadoma konieczności doskonalenia swoich kompetencji zawodowych. Pierwszy dzień szkolenia „Tajemnice sukcesu najlepszych Asystentek”  to zbiór najlepszych doświadczeń, przykładów i metod stosowanych w pracy asystentek. Pozwoli on każdej Uczestniczce zbudować swój profesjonalizm i poczuć się pewniej w zakresie swojej roli  i funkcjonowania w organizacji oraz w kontaktach z szefem. Drugi dzień zajęć to umiejętności    w zakresie poprawnej obsługi programów MS Office – prowadzenie kalendarza MS Outlook, organizacja spotkań, tworzenie prezentacji MS PowerPoint oraz protokołów i podsumowań spotkań. W ostatnim dniu zajęcia prowadzone są przy użyciu sprzętu komputerowego, w celu przećwiczenia omawianych zagadnień.
Wdrożenie programu szkoleniowego w życie pomoże każdej Uczestniczce  podnieść kwalifikacje zawodowe i osobiste, zbudować precyzyjny wizerunek w kontaktach z szefem oraz otoczeniem biznesowym.

Metodyka szkolenia

Ćwiczenia indywidualne i grupowe,  dyskusja, projekcja  filmu szkoleniowego, studium przypadku, odgrywanie scenek, sesje plakatowe, gry plus symulacje. Drugiego dnia zajęcia prowadzone są przy użyciu sprzętu komputerowego, w celu przećwiczenia omawianych zagadnień.

Adresaci szkolenia

Szkolenie skierowane jest do asystentek personalnych, asystentek kadry zarządzającej oraz sekretarek z doświadczeniem , których praca polega na kontaktach z kluczowymi klientami.

Program

1. Rozumienie swojej roli zawodowej:
• Wspieranie realizacji zadań szefa/pracowników.
• Organizacja pracy szefa/pracowników.
• Asystentka jako ważne ogniwo w komunikacji firmowej.
• Asystentka jako istotny nośnik zmian w firmie.

2. Tajemnica sukcesu super Asystentki:
• Dlaczego jedne asystentki są lepsze od innych?
• Cechy doskonałej asystentki.
• Doskonałe asystentki – analiza przykładów.
• Przykłady dobrych praktyk w pracy asystentki.

3. Zarządzanie czasem – metody i dobre praktyki.

4. Budowanie własnego wizerunku i autorytetu:
• Wygląd zewnętrzny.
• Sposób wysławiania się.
• Zachowania wpływające pozytywnie i negatywnie na odbiór naszej osoby.
• Budowanie własnego autorytetu.

5. Współpraca szef – asystentka:
• Każdy szef jest inny – zbadanie stylu pracy szefa i  jego oczekiwań.
• Dostosowanie modelu współpracy.
• Ustalenie warunków współpracy.
• Komunikacja z szefem – przykłady i antyprzykłady.
• Omówienie trudnych przypadków i sytuacji, a także przykładów rozwiązań.
• Polityka prywatności.
• Ochrona szefa.

6. Komunikacja wewnętrzna:
• Asystentka jako kanał informacyjny w organizacji.
• Style komunikacji.
• Przekazywanie informacji do szefa i od szefa.
• Budowanie właściwych komunikatów – przykłady i antyprzykłady.

7. Komunikacja zewnętrzna:
• Budowanie „wizerunku” przez telefon.
• Odbieranie, przyjmowanie i przekazywanie informacji.

8. Trudne sytuacje w pracy Asystentki:
• Panowanie nad własnymi emocjami.
• Relacje interpersonalne, trudni pracownicy – jak sobie z nimi radzić?
• Wpadki, nieporozumienia, błędy – wytyczne postępowania.

9. Kalendarz Outlook – funkcjonalności i ich wykorzystanie:
• Zarządzanie czasem szefa.
• Organizacja spotkań w firmie.
• Zarządzanie swoim czasem.
• Zarządzenie zadaniami.

10. Prezentacja PowerPoint:
• Cechy dobrej prezentacji.
• Przygotowanie danych do prezentacji.
• Użyteczne funkcjonalności i triki.
• Przykłady ciekawych prezentacji.

11. Podróże służbowe:
• Planowanie podróży służbowych.
• Metody organizowania podróży służbowych.
• O czym należy pamiętać organizując wyjazd?
• Przykłady ciekawych rozwiązań usprawniających wyjazdy szefów i pracowników.

12. Organizacja spotkań i imprez – o czym należy pamiętać z jak się przygotować:
• Spotkania wewnętrzne firmowe.
• Imprezy firmowe.

13.Protokoły, notatki i podsumowania ze spotkań:
• Przykłady dokumentów.
• Przykłady ciekawych rozwiązań.

Informacje organizacyjne

Koszt uczestnictwa:
– jednej osoby 1390 zł + 23% VAT,
– dwóch i więcej osób 1290 zł/os + 23% VAT.

Prosimy o dokonanie płatności po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia. VAT nie jest doliczany jeśli szkolenie finansowane  jest co najmniej w 70% ze środków publicznych.

Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, certyfikat ukończenia szkolenia.

Godziny zajęć: 9:30 – 16:30

Miejsce zajęć:
– Warszawa – sala szkoleniowa Akademii Biznesu MDDP  budynek Atrium Tower, Al. Jana Pawła II 25
– Wrocław, Poznań – w hotelu w centrum miasta.

Informacje:
Anna Niedziółka
tel. (022) 208 28 45/26, fax (022) 211 20 90
Wyślij e-mail



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
SŁOWA KLUCZOWE
INFORMACJE
Cena
1 290 / sztuka
Użytkownik
mddp ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
Anna Niedziółka
MDDP spółka z ograniczoną odpowiedzialnością AKADEMIA BIZNESU Sp. k.
Wyślij e-mail
Al. Jana Pawła II 25
00-854 Warszawa

tel: 22 208 28 2622 208 28 26
tel: 22 208 28 2822 208 28 28
fax: 22 211 20 90
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU mddp
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Asystentka profesjonalny partner w biznesie - galeria
Asystentka profesjonalny partner w biznesie Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 8)
Poprzednia usługa: TRANSPORT PEUGEOT PARTNER , VW TRANSPORTER 4   Następna usługa: Roboty ziemne, koparki, wykopy, piasek, TANIO !!!