Favore.plBaza wiedzyDla firmy i biura

"Ce" w artykułach z kategorii Reklama, marketing (strona 5)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • 4 sposoby, jak efektywnie prowadzić startup

    Autor: Kasiamer   |   26 cze 2015, 7:09   |   Dział: Artykuły
    Postanowiłeś założyć startup. Brawo! A czy wiesz, że zdecydowana większość takich młodych przedsiębiorstw upada po kilku miesiącach? Jeśli wkraczasz w świat startupów, musisz znać takie fakty. Powinieneś też wiedzieć, jakie cechy i decyzje pomogą Ci osiągnąć sukces oraz, co ważniejsze, utrzymać się na jego powierzchni. Poznaj 4 sposoby na skuteczne rozwijanie startupu.
  • Co sprawia, że ufamy witrynie internetowej?

    Autor: Kasiamer   |   1 cze 2015, 9:23   |   Dział: Artykuły
    Gdy wchodzimy na strony sklepów internetowych czy witryny firm, zastanawiamy się, czy danej stronie można zaufać
  • Niezapomniana reklama dla nudnej marki

    Autor: Kasiamer   |   22 maj 2015, 12:12   |   Dział: Artykuły
    Niezapomniana reklama dla nudnej markiCelem reklamy jest zachęcenie klientów do kupna produktu lub skorzystania z usługi. Dlatego producenci robią wszystko, by była ona perfekcyjna: interesująca, przyciągająca uwagę, wpadająca w oko i ucho oraz zapisująca się na dłużej w pamięci. Co jednak możemy zrobić, gdy produkt, który chcemy reklamować, jest po prostu nudny?
  • Instagram, czyli marka w obrazach

    Autor: Aya   |   20 maj 2015, 9:58   |   Dział: Artykuły
    Instagram, czyli marka w obrazachInstagram istnieje od 2010 roku, a w 2012 został zakupiony przez Facebooka. Popularność tego serwisu nieustannie wzrasta. Być może powodem jest to, że ludzie są przeciążeni nadmiarem informacji, a z drugiej strony wszyscy wiemy, że obraz wyraża więcej niż tysiąc słów. Jak zatem wykorzystać potęgę Instagrama w wizerunku marki?
  • Jaki powinien być dobry plakat reklamowy?

    Autor: Kasiamer   |   11 maj 2015, 15:02   |   Dział: Artykuły
    Jaki powinien być dobry plakat reklamowy?Plakaty reklamowe stały się nieodłącznym elementem krajobrazu. Niewielu marketingowców, a nawet zwykłych przechodniów, jest w stanie wyobrazić sobie miasto oczyszczone z nich całkowicie. Niektóre z nich uważamy za doskonałe, inne - niekoniecznie. Od czego zależy jakość przekazu plakatu reklamowego?
  • Stwórz dobrą reklamę

    Autor: Kasiamer   |   16 kwi 2015, 11:53   |   Dział: Artykuły
    Jeśli zakładasz firmę, chcesz, aby przynosiła zyski. Dla zysków potrzebny jest klient, a dla przyciągnięcia klienta - skuteczna reklama. Warto więc wiedzieć, jak skonstruować kampanię, żeby przyniosła oczekiwane efekty.
  • 6 kroków do idealnej nazwy firmy

    Autor: Kasiamer   |   15 kwi 2015, 12:52   |   Dział: Artykuły
    Gdy zakładamy firmę, pragniemy, by przyciągała klientów. Dlatego ustalamy promocje, rabaty i konkurencyjne ceny. Warto jednak przede wszystkim skupić się na stworzeniu nazwy firmy, gdyż drzemie w niej ogromny potencjał marketingowy.
  • Poznaj content marketing

    Autor: LenaMikorosk   |   9 kwi 2015, 13:09   |   Dział: Artykuły
    Wśród ludzi z branży marketingu internetowego od jakiegoś czasu trwa dyskusja na temat znaczenia content marketingu. Spotyka się głosy, że jest to nowe SEO, które pomaga skuteczniej przyciągnąć uwagę klientów i zbudować z nimi trwałe więzi. Jeszcze inni twierdzą, że podnosi sprzedaż i pozwala osiągnąć lepszy zwrot z inwestycji. Dowiedz się kilku faktów na ten temat.
  • Co daje nam gadżet reklamowy

    Autor: Kasiamer   |   2 kwi 2015, 12:12   |   Dział: Artykuły
    Billboardy, reklamy w internecie, telewizyjne spoty - firmy korzystają z wszelkich rozwiązań, aby z jak największym rozmachem dotrzeć do klienta. W ferworze przeznaczania funduszy na wielkoformatową reklamę często zapomina się o mniej popularnych, ale skutecznych sposobach na kampanię. Mowa na przykład o gadżetach reklamowych.
  • Jak dobrze prowadzić stronę WWW firmy

    Autor: Kasiamer   |   2 mar 2015, 6:20   |   Dział: Artykuły
    Uruchamianie strony firmy w Internecie oznacza czasem popełnianie wielu błędów, które mogą zakłócać prawidłowe funkcjonowanie serwisu oraz przyczynić się do obniżenia jego jakości w oczach odbiorców. W rezultacie obniżają się korzyści, jakich oczekuje właściciel witryny i firmy.