Favore.plBaza wiedzyDla firmy i biura

"Nowe" w artykułach z kategorii Reklama, marketing (strona 2)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Startujemy z nową firmą

    Autor: Kasiamer   |   18 mar 2015, 9:15   |   Dział: Artykuły
    Założenie nowej firmy to wielkie wyzwanie dla każdego przedsiębiorcy. Musi on wiedzieć, jakie podjąć kroki, aby firma odniosła sukces, na którym mu zależy. Aby firma mogła odnieść sukces, musi być przede wszystkim oryginalna.
  • Reklama internetowa: tak czy nie?

    Autor: Kasiamer   |   27 lut 2015, 14:10   |   Dział: Artykuły
    Sieć stała się jednym z głównych obszarów działania reklamy. Większość firm nie może sobie już dziś wyobrazić kampanii marketingowej bez internetu. A dla tych, którzy jeszcze nie zdecydowali się, czy zainwestować w reklamę internetową, mamy zestawienie wszystkich argumentów za i przeciw.
  • Jakie reklamy chcemy oglądać

    Autor: Kasiamer   |   23 sty 2015, 10:51   |   Dział: Artykuły
    Większość z nas uważa, że nie jest podatna na reklamę i widząc ją w telewizji czy na ulicy. Jednak prawda jest taka, że nawet nie zdajemy sobie sprawy z siły reklamowego przekazu oraz jego wpływu na podejmowane przez nas decyzje. Jakie reklamy do nas najbardziej trafiają?
  • Agregatory, czyli wszystko w jednym miejscu

    Autor: karinam6   |   17 lis 2014, 10:25   |   Dział: Artykuły
    Agregatory, czyli wszystko w jednym miejscuW poprzednim tekście zapoznałem was z pojęciem e-commerce, dla przypomnienia e-commerce są to projekty IT zaprojektowane i zarządzane w taki sposób, aby jak najlepiej pełniły rolę pośrednika w handlu przez internet- jednym zdaniem- sklepy internetowe, ale nie tylko. Jak już dowodziłem, najlepszymi przedstawicielami nurtu Web 2.0 w serwisach typu e-commerce są serwisy aukcyjne czy pozwalające zamieszczać ogłoszenia. Serwisy te są jednocześnie przedstawicielami całkiem nowego zjawiska w sieci jakimi są agregatory internetowe.
  • Marketing na żądanie

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 14:04   |   Dział: Artykuły
    Marketing na żądanieCokolwiek robimy, wszystko zaczyna się od strategii i analizy. Oznacza to, że musimy dowiedzieć się, jaki rodzaj konsumentów lub przedsiębiorców jest na rynku, co dokładnie masz do zaoferowania, co już wiedzą, konsumenci, o co dbają w związku z tym, jakie media docierają do nich, co robią lepiej (lub gorzej) twoi konkurenci itp. itd.
  • Reklama zrób to sam

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 13:55   |   Dział: Artykuły
    Reklama  zrób to sam Wiele małych firm niepokojąco rzadko podejmuje działania w celu sprawdzenia, czy ich wysiłki reklamowe przynoszą pożądany efekt. Zamiast tego po prostu uruchamiają kampanię i żywią nadzieję na najlepsze, opierając się na ogólnym zdrowym rozsądku, co do kondycji firmy przy określaniu, czy kontynuować, zakończyć lub wprowadzić zmiany do kampanii reklamowej. Właściciele małych firm wydają się nie rozpoznawać czynników wpływających na powodzenie biznesu i nie przywiązywać wagi do faktu, że takich czynników może być niezliczona ilość (regionalne ekonomiczne fluktuacje, pojawienie się nowej konkurencji, sezonowe wahania zakupu itp.). Właściciel małej firmy, której nie zależy, aby odpowiednio analizować jego lub jej działania reklamowe prowadzi do niebezpieczeństwa wyrzucania idealnie dobrej strategii reklamowej (lub zachowania wyjątkowo nieudanych), jeśli nie jest się w stanie określić czy wzrost sprzedaży lub spowolnienia spowodowane są reklamą, czy innym czynnikiem.
  • Strategie reklamy

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 13:13   |   Dział: Artykuły
    Strategie reklamyStrategie reklamowe stanowią metody, które reklamodawcy wykorzystują, by przekonać nabywców do zakupu swoich produktów. Często zdarza się, że reklamodawcy będą używać sprawdzonych strategii perswazji w swoich materiałach reklamowych. Na przykład, mogą przyjąć strategię mody i próbować pokazywać nabywców, tak jak gdyby to każdy kupował reklamowany produkt i, w rezultacie, widz powinien też.
  • Jak stworzyć strategię marketingową, która działa?

    Autor: Reaktia   |   11 wrz 2014, 16:01   |   Dział: Artykuły
    Jak stworzyć strategię marketingową, która działa?Złoty środek nie istnieje. Tajemnicza reguła, która gwarantuje natychmiastowy sukces, też nie. Pomimo zapewnień niektórych, nie można określić jednej linii działań marketingowych, które przyniosą każdej firmie takie same (najlepiej świetne) efekty! Na co więc warto zwrócić uwagę, zanim zniechęcimy się i stwierdzimy, że marketing naszej firmy nie przynosi spodziewanych efektów?
  • Kupuję człowieka, nie markę

    Autor: lovemarketing   |   8 lis 2013, 13:02   |   Dział: Artykuły
    Kupuję człowieka, nie markęJak mówi John Mc Kean autor przełomowego dzieła: Customers Are People The Human touch, które rzuciło całkowicie nowe spojrzenie na zagadnienia sprzedaży i marketingu, 70% naszych decyzji zakupowych podejmujemy w oparciu o to, jak jesteśmy traktowani jako ludzie, a tylko 30% bazuje na właściwościach produktu".
  • Technologia Digital Signage używasz jej na co dzień!

    Autor: CC   |   31 paź 2013, 13:01   |   Dział: Artykuły
    Technologia Digital Signage  używasz jej na co dzień!Choć hasło Digital Signage przeciętnemu człowiekowi nie mówi za wiele, to warto zdać sobie sprawę, że stykamy się z tą technologią codziennie. Dzisiaj opowiadamy, co kryje się pod tym pojęciem i jak systemy Digital Signage zrewolucjonizowały przekaz wizualny na świecie.