-
Piszesz bloga lub prowadzisz stronę, ale nie wiesz, co zrobić, by zanotować większą liczbę odwiedzających? Załóż fanpage na Facebooku, powiadamiaj o nowych postach, załączaj odnośniki. Dzięki temu zachęcisz swoich znajomych do wejścia na twojego bloga / stronę.
-
Uruchamianie strony firmy w Internecie oznacza czasem popełnianie wielu błędów, które mogą zakłócać prawidłowe funkcjonowanie serwisu oraz przyczynić się do obniżenia jego jakości w oczach odbiorców. W rezultacie obniżają się korzyści, jakich oczekuje właściciel witryny i firmy.
-
Sieć stała się jednym z głównych obszarów działania reklamy. Większość firm nie może sobie już dziś wyobrazić kampanii marketingowej bez internetu. A dla tych, którzy jeszcze nie zdecydowali się, czy zainwestować w reklamę internetową, mamy zestawienie wszystkich argumentów za i przeciw.
-
Po odwiedzeniu wszystkich zabytków i wypiciu kawy w nastrojowej kawiarence przychodzi ochota na spacer. Czemu by więc przy okazji nie zobaczyć najsłynniejszej ulicy miasta, w którym jesteśmy? Oto zestawienie dziesięciu ulic z całego świata, których nie można pod żadnym pozorem przegapić.
-
Obcowanie z ludźmi to rzecz niezwykle interesująca, a interakcje z klientami należą do najciekawszych tematów. Poznawanie osobowości konsumenta jest nie tylko intrygującym, ale także koniecznym procesem, aby móc dokładnie spełnić jego oczekiwania.
-
Większość z nas uważa, że nie jest podatna na reklamę i widząc ją w telewizji czy na ulicy. Jednak prawda jest taka, że nawet nie zdajemy sobie sprawy z siły reklamowego przekazu oraz jego wpływu na podejmowane przez nas decyzje. Jakie reklamy do nas najbardziej trafiają?
-

Ciekawą tendencją, z jaką mamy ostatnio do czynienia, jest spadek czytelnictwa prasy w jej najbardziej tradycyjnej, papierowej formie. Gdzie upatrywać powodów takiej sytuacji? Z całą pewnością znajdzie się wiele czynników mających na to wpływ, a jednym z nich jest wzrastająca popularność blogów politycznych, czy felietonów w Internecie.
-

Każdy właściciel sklepu dąży do tego, aby pozyskać jak najwięcej klientów dla swojego asortymentu. Marketing i promocja jest zatem nieodłącznym elementem jego funkcjonowania. Warto jednak pamiętać o tym, że promowanie sklepu stacjonarnego nie jest zadaniem prostym i wymaga przygotowania odpowiedniej strategii marketingowej. Zobacz, jakie mamy na to pomysły.
-

Pozytywne opinie klientów to niezwykle ważny element budowania wizerunku firmy. Wiele przedsiębiorców bagatelizuje jednak ten czynnik i nie kontroluje tego, co o marce mówi się w internecie. A przecież każdy z nas nie raz szukał opinii o danej firmie i na tej podstawie podejmował decyzję, czy zostanie jej klientem. Wynika z tego, że warto dbać o to, aby w internecie pojawiały się oceny zadowolonych klientów. Sprawdźmy, jak tego dokonać.
-

Wydawać by się mogło, że w erze totalnej komputeryzacji reklama outdoor zacznie zanikać. Nic bardziej mylnego! W końcu każdego dnia większość z nas wychodzi z domu, przemieszcza się do pracy samochodem, środkami komunikacji miejskiej czy pieszo. A to sprawia, że na każdym kroku czyha na nas reklama. Dziś przyjrzymy się, jakie formy reklamy outdoor są nadal stosowane.