favore.pl
Kierowanie zespołem pracowniczym

Kierowanie zespołem pracowniczym nr 391875

Lokalizacja: cała Polska

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
1 390 / sztuka
Użytkownik
mddp ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
Anna Niedziółka
MDDP spółka z ograniczoną odpowiedzialnością AKADEMIA BIZNESU Sp. k.
Wyślij e-mail
Al. Jana Pawła II 25
00-854 Warszawa

tel: 22 208 28 2622 208 28 26
tel: 22 208 28 2822 208 28 28
fax: 22 211 20 90
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPIS USŁUGI

 

Wyślij e-mail
    
Termin

07 07 2014 - 08 07 2014 - Wrocław | Kod szkolenia: SOM 14460
22 07 2014 - 23 07 2014 - Gdańsk | Kod szkolenia: SOM 14461
21 08 2014 - 22 08 2014 - Warszawa | Kod szkolenia: SOM 14462
21 08 2014 - 22 08 2014 - Poznań | Kod szkolenia: SOM 14463
23 09 2014 - 24 09 2014 - Wrocław | Kod szkolenia: SOM 14635
23 09 2014 - 24 09 2014 - Gdańsk | Kod szkolenia: SOM 14636


Prowadzący

Dr Joanna Mesjasz - doradca i trener realizujący projekty dla przedsiębiorstw, a także adiunkt w Katedrze Zarządzania Kadrami Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, wykładowca psychologii zarządzania na Uniwersytecie Wrocławskim. Posiada dwudziestoletnie doświadczenie menedżerskie  m. in. Dyrektora Personalnego GK Impel, Wiceprezes Zarządu ds. Zarządzania Zasobami Ludzkimi i Rozwoju w  TAN S.A, Członek Zarządu i Dyrektor Handlowy w Przedsiębiorstwie Przemysłu Spirytusowego POLMOS we Wrocławiu, Dyrektor ds. HORECA w Browarach OKOCIM i Browarach Dolnośląskich PIAST, Prezes Zarządu Hurtowni Alkoholi i Napoi BIS w Lublinie. Bogate doświadczenie w zarządzaniu administracją publiczną: Starszy Inspektor w Wydziale Polityki Regionalnej Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie, Dyrektor Biura Regionalnej Izby Gospodarczej w Lublinie, Dyrektor Ośrodka Doradztwa Polsko-Amerykańskiej Fundacji Doradztwa dla Małych Przedsiębiorstw. Trener kadr menedżerskiej w banku PKO SA, PKN Orlen, VW Motor Polska, KGHM, Elda Elektronic, Grupie Kapitałowej Impel. Coach trenerów kadry narodowej w grach zespołowych w projekcie realizowanym na zlecenie Ministerstwa Sportu. Wykładowca studiów podyplomowych dla menedżerów na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu, dla kadry oficerskiej Komendy Wojewódzkiej Policji, menedżerów personalnych na Akademii L. Koźmińskiego w Warszawie i studiów podyplomowych z psychologii zarządzania na Uniwersytecie Wrocławskim. Autorka ponad 50 publikacji naukowych i popularnonaukowych zarządzania organizacją i psychologii zarządzania.

Grzegorz J. Róziewicz – senior Trener/ Coach - praktyk biznesu posiadający 23 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami ludzkimi od 25 osobowego zespołu po 100 tys. zatrudnionych pracowników Korporację. Doświadczenie zawodowe zdobywał w działach sprzedaży, obsługi Klienta oraz negocjacjach międzynarodowych. Już w czasie studiów otworzył własną Firmę usługowo – sprzedażową, był handlowcem w  firmie brytyjskiej specjalizującej się w sprzedaży mikrokomputerów, zaczął zarządzać 25 osobowym zespołem Firmie aby mając 26 lat zostać Dyrektorem Handlowym – Zakładu mającego 130 placówek i liczącego 1300 osób. Mając 32 lata został Dyrektorem Zarządzającym całą siecią w Polsce – 8,5 tys. placówek - 100 tys. pracowników. Jako Dyrektor Handlowy Firmy logistyczno – kurierskiej tworzył od podstaw pion handlowy, na terenie całego kraju wraz ze strukturami regionalnymi (podległych 10 Kierowników Regionalnych) i 100 PH. Był Dyrektorem w Poczcie Polskiej – restrukturyzując tą instytucję i wprowadzając nowe usługi jak list i paczka priorytetowa, poczta hybrydowa bądź znaczek spersonalizowany. Jako Menadżer Biura Marketingu TVP odpowiadał również za przygotowanie i wdrożenie Strategii Marketingowej dla zasobów Telewizji Polskiej S.A. Ukończył Uniwersytet Warszawski na Wydziale Prawa – specjalizując się w postępowaniu adhezyjnym (czyli powództwie cywilnym w procesie karnym) oraz zarządzanie i marketing na Akademii Ekonomicznej w Katowicach. Jest również doktorantem – ukończone studia doktoranckie na Wydziale Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego w zakresie restrukturyzacji przedsiębiorstw. W Polsce doświadczenie trenerskie zdobył jako Dyrektor Merytoryczny Obszaru Przywództwa i Rozwoju Menedżerskiego Instytutu Rozwoju Biznesu oraz jako Dyrektor Generalny Europejskiego Centrum Szkoleń, Doradztwa i Konsultingu. Uzyskał certyfikaty: Trener Biznesu / Coach; INTERNATIONAL EDUCATION SOCIETY LONDON – “IMROVING MANAGEMENT SKILLS” oraz Certyfikat Konsultanta Rozwoju Organizacyjnego – uprawnienia do stosowania metodologii Advisio „Competence Navigator” – wspomagając rozwój organizacyjny przedsiębiorstw. Współpracował jako Trener / Coach z największymi  firmami szkoleniowymi w Polsce. W ciągu 8 letniej zawodowej pracy trenerskiej zrealizował ponad 1 200 dni szkoleniowych.

Włodzimierz Świątek - trener biznesu, coach i konsultant. Posiada ponad 15-letnie doświadczenie trenerskie w prowadzeniu programów coachingowych i szkoleniowych z zakresu umiejętności miękkich. Przez 12 lat był wykładowcą akademickim na: Wydziale Psychologii SWPS w Warszawie, Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego i Warsaw Executive MBA (Minnesota University i SGH). Uczestniczył w wielu szkoleniach trenerskich w Polsce i innych krajach (m.in. w USA, Szwajcarii, Anglii). Ukończył międzynarodowe szkolenie dla trenerów i facylitatorów „The Role of The Facilitator” (Lancaster University & Impact Dtg., Anglia, 2005) oraz uzyskał tytuł Practitioner Coach Diploma  w Noble Manhattan Coaching (Anglia, Oxford) i posiada akredytację International Institute of Coching I.I.C. Uzyskał także status Mentor Coacha w Noble Manhattan Coaching Poland.  Jest  twórcą i liderem nowatorskiego programu doradczo-szkoleniowego „Budowanie sukcesu na silnych stronach”, który z powodzeniem został   zrealizowany dla wielu firm, organizacji i osób indywidualnych. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z zakresu m.in. budowania i rozwoju zespołów, zarządzania zespołem, skutecznego przywództwa (kobiet i mężczyzn), rozwijania kompetencji menedżerskich, komunikacji i asertywności, zarządzania sobą w czasie, sztuki prezentacji i wystąpień publicznych, sztuki facylitacji i pracy z grupami, kreatywności i innowacyjności, zarządzania zmianą oraz executive i team coachingu.

*Szkolenie będzie prowadził jeden dedykowany trener.
    
        
    
Cel szkolenia

Badanie Instytutu Gallupa potwierdziło, że emocje mają znaczenie w codziennych kontaktach członków zespołu. Pozbawieni silnej więzi z menedżerem pracownicy tracą motywację i poddają się uczuciu rezygnacji. Emocjonalny klimat panujący w zespole może być odpowiedzialny za 30% jego wydajności. Znakomite zespoły cechuje poczucie misji i zdolność do wykorzystania talentu, każdego z członków grupy. Umiejętność zarządzania zespołem począwszy od doboru jego członków, poprzez stawianie celów, motywowanie ocenianie i korygowanie, stała się w czasach współczesnych niezbędną składową kompetencji menedżerskich.

  •     Umożliwienie Uczestnikom wypracowania własnego stylu kierowania zespołem.
  •     Pogłębienie wiedzy o tym, jak mówić do pracowników, by zrozumieli dokładnie to, co chcemy im przekazać.
  •     Poznanie metod motywowania i wzbudzania twórczego zaangażowania członków zespołu.
  •     Rozwijanie umiejętności określania indywidualnych cech członków zespołu, niezbędnych przy przydzielaniu odpowiednich zadań.
  •     Poznanie sposobów formułowania celów i ustalania priorytetów.
  •     Pogłębienie umiejętności w zakresie stosowania technik pracy zespołowej w rozwiązywaniu problemów.
  •     Rozwinięcie umiejętności przełamywania barier komunikacyjnych.
  •     Nabycie wiedzy i umiejętności pozwalających na sprawne przeprowadzenie rozmowy indywidualnej
  •     z pracownikiem.
  •     Poznanie metod zainicjowania procesu budowania poczucia wzajemnego zaufania i bezpieczeństwa wśród Uczestników.


Program

1. Czym jest kierowanie?:

    Cele zarządzania.
    Proces zarządzania.
    Rola kierownika.
    Kompetencje kierownika.
    Wpływ zmian na zarządzanie.

2. Podejmowanie decyzji menadżerskich:

    Charakterystyka procesu decyzyjnego.
    Sposoby podejmowania decyzji.
    Techniki wspomagające podejmowanie decyzji.

3. Komunikacja w procesie kierowania:

    Skuteczna komunikacja co to takiego?
    Techniki przełamywania barier komunikacyjnych.
    Narzędzia wywierania wpływu.
    Asertywność i obrona przed manipulacją.

4. Motywowanie pracowników:

    Teorie motywacji i ich zastosowanie w praktyce kierowania.
    Narzędzia motywowania.
    Budowanie zaangażowania i zaufania a motywowanie.

5. Rozwiązywanie konfliktów:

    Istota konfliktu.
    Przebieg konfliktu.
    Koło konfliktów Moore’a.
    Emocje a eskalacja konfliktów.
    Style i techniki kierowania sytuacją konfliktową.

6. Delegowanie:

    Zalety delegowania.
    Kiedy delegować?
    Jak delegować?
    Co delegować?
    Delegowanie zadań a delegowanie uprawnień.
    Proces „uprawniania”.

7. Zarządzanie zmianami:

    Rodzaje zmian.
    Proces zmian.
    W jaki sposób zmieniają się ludzie a w jaki cała organizacja?
    Różne podejścia do zarządzania zmianami.
    Agenci zmiany a sukces w procesie.

8. Kontrolowanie:

    Kontrola, kiedy i dlaczego?
    Kontrolowanie nakładów i wyników.
    Budowanie i wybieranie wskaźników oraz ich wykorzystanie w procesie kontroli.
    Systemy kontroli.
    Zarządzanie zgodne z „zasadą wyjątków”.

Informacje organizacyjne
Koszt uczestnictwa:


    -jednej osoby 1390 zł + 23% VAT

    -dwóch i więcej osób 1290 zł/os + 23% VAT

Prosimy o dokonanie płatności po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia, podając w tytule przelewu kod szkolenia.

Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, wydanie certyfikatu ukończenia szkolenia.

Godziny zajęć: 9:30 – 16:30 (2 dni 14 godzin)

Miejsce zajęć: własna sala szkoleniowa Akademii Biznesu MDDP lub centrum biznesowe w hotelu w/w miast.
(informacja dotycząca dokładnego miejsca zajęć zostanie wysłana Państwu wraz z potwierdzeniem uczestnictwa na ok. 6 dni przed terminem szkolenia)



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
SŁOWA KLUCZOWE
INFORMACJE
Cena
1 390 / sztuka
Użytkownik
mddp ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
Anna Niedziółka
MDDP spółka z ograniczoną odpowiedzialnością AKADEMIA BIZNESU Sp. k.
Wyślij e-mail
Al. Jana Pawła II 25
00-854 Warszawa

tel: 22 208 28 2622 208 28 26
tel: 22 208 28 2822 208 28 28
fax: 22 211 20 90
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU mddp
brak opinii pozytywnych - pokaż wszystkie opinie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Kierowanie zespołem pracowniczym - galeria
Kierowanie zespołem pracowniczym Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4 na 5 (liczba ocen: 4)
Poprzednia usługa: Tynki maszynowe gipsowe cementowe.   Następna usługa: Prawo pracy dla menedżerów warsztaty stosowania przepisów w praktyce