favore.pl
Budowanie motywacji pracowników i zarządzanie zaangażowaniem

Budowanie motywacji pracowników i zarządzanie zaangażowaniem nr 391879

Lokalizacja: Warszawa (woj. mazowieckie)Więcej: Atrium Tower

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
2 390 / sztuka
Użytkownik
mddp ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
Anna Niedziółka
MDDP spółka z ograniczoną odpowiedzialnością AKADEMIA BIZNESU Sp. k.
Wyślij e-mail
Al. Jana Pawła II 25
00-854 Warszawa

tel: 22 208 28 4522 208 28 45
tel: 22 208 28 2622 208 28 26
fax: 22 211 20 90
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
OPIS USŁUGI

Wyślij e-mail

Warszawa, 28 - 29 10 2014
 

Jak zbudować silny i liderski zespół w Twojej organizacji?
Jak przeprowadzić pracowników przez ścieżkę zmian?
Jak utrzymać motywację i zaangażowanie pracowników w sytuacjach trudnych?
Jak pokonać opór pracowników?
Jakie ryzyko ponosi Menedżer kierując zespołem i jaka jest jego rola?
Psychologia zmiany – szansa a może konieczność?

Cel warsztatu

Celem warsztatu jest rozwinięcie i doskonalenie kompetencji menedżerów w zakresie budowania i utrzymywania zaangażowania pracowników w okresach trudnych i w sytuacjach zmian.

W efekcie szkolenia Uczestnicy będą potrafili skonstruować plan „przeprowadzenia zespołu przez zmiany” oraz stworzyć indywidulany plan motywowania pracowników dostosowany do ich stylu osobowości, sposobu pracy i komunikowania oraz specyfiki kultury organizacyjnej.

Korzyści z udziału w warsztacie

• Dwa dni rozwojowych warsztatów
• Analiza praktycznych przypadków
• Konkretne narzędzia wsparcia     
• Sprawdzone rozwiązania  poparte doświadczeniem i wiedzą psychologiczną z wybitnym i uznanym ekspertem, konsultantem i cochem dr Joanną Heidtman

Metodyka szkolenia

Szkolenie ma charakter warsztatowy i jest skoncentrowane na przekazaniu i przećwiczeniu konkretnych narzędzi motywowania i przeprowadzania przez zmiany pracownikow, z uwzględnieniem typów osobowości i specyfiki kultury organizacyjnej.

1. Diagnoza aktualnych wyzwań Uczestników szkolenia w zakresie budowania motywacji i zaangażowania podwładnych – krótka ankieta „przedszkoleniowa“.
2. Podczas szkolenia zastosowane zostaną metody warsztatowe aktywizujące i angażujące Uczestników, będą to min.:
• ćwiczenia i analizy indywidualne dla każdego z Uczestników szkolenia, dyskusje i analizy grupowe,
• analiza praktycznych przypadków zespołów,
• kwestionariusze psychologiczne,
• mini-wykłady (wiedza praktyczna, wskazówki, wiedza o mechanizmach związanych motywacją indywidualną),
• projektowanie zmian i wspracia w motywowaniu Action Plan.

Profil Uczestników

Menedżerowie wyższego i średniego szczebla którzy w swojej organizacji zarządzają lub będą zarządzali zespołem.

Program

1. Budowanie silnego kapitału ludzkiego w organizacji przez liderów.

2. Narzędzia lidera: motywowanie, rozwój i inspiracja pracowników.

3. Indywidualne motywatory i motywacja wewnętrzna pracowników.

4. Utrzymanie motywacji i zaangażowania w trudnych sytuacjach – strategie radzenia sobie z porażkami.

5. Narzędzia motywowania dopasowane do indywidualnego stylu zachowania i komunikacji.

6. Motywowanie pracowników w sytuacji zmian organizacyjnych.

7. Organizacyjna i indywidualna gotowość do zmian – ryzyka menedżerów kierujących zespołem w okresie zmian. Rola lidera.

8. Kultura organizacyjna jako czynnik elastyczności lub barier w okresie zmian.

9. Adaptacja do zmian jako proces – etapy, fluktuacja motywacji i efektywności, wskazówki do działania i kierowania na poszczególnych etapach.  Modele, przykłady, błędy i sukcesy kadry menedżerskiej w innych organizacjach.

10. Indywidualny styl zachowania i gotowości do zmian (kwestionariusz indywidualny).

11. Typy osobowości a motywacja i reakcja na zmiany.

12. Wskazówki komunikacyjne (“do”/”don’t”) pozwalające tworzyć strategię zarządzania ludźmi w zmianie.

Informacje organizacyjne

Koszt uczestnictwa:     
- jednej osoby 2390 zł + 23% VAT,
- dwóch i więcej osób 2290 zł/os + 23% VAT.

Prosimy o dokonanie płatności po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia, podając w tytule przelewu kod szkolenia.

Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, certyfikat ukończenia szkolenia.

Godziny zajęć: 10.00 – 16:00

Miejsce zajęć: sala szkoleniowa Akademii Biznesu MDDP budynek Atrium Tower, Al. Jana Pawła II 25 Warszawa

Informacje:    
Anna Niedziółka
tel. (022) 208 28 45/26, fax (022) 211 20 90
Wyślij e-mail



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
SŁOWA KLUCZOWE
INFORMACJE
Cena
2 390 / sztuka
Użytkownik
mddp ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
Anna Niedziółka
MDDP spółka z ograniczoną odpowiedzialnością AKADEMIA BIZNESU Sp. k.
Wyślij e-mail
Al. Jana Pawła II 25
00-854 Warszawa

tel: 22 208 28 4522 208 28 45
tel: 22 208 28 2622 208 28 26
fax: 22 211 20 90
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
OPINIE O UŻYTKOWNIKU mddp
brak opinii neutralnych - pokaż wszystkie opinie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Budowanie motywacji pracowników i zarządzanie zaangażowaniem - galeria
Budowanie motywacji pracowników i zarządzanie zaangażowaniem Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 5)
Poprzednia usługa: Szkolenie wyjazdowe Excel w praktyce finansowej   Następna usługa: Medycyna estetyczna - zmarszczki